Totaal aantal pageviews

zondag 11 november 2007

Te koop

Vorig jaar op Oudjaarsdag besloten Pyt en ik dit jaar op zoek te gaan naar een ander huis. Het heeft toch nog wel een poosje geduurd voordat we echte stappen ondernamen, maar sinds half september staat ons huis te koop! En dat is een rare gewaarwording. Tevens kost het veel meer energie, dan ik van te voren gedacht had: een makelaar zoeken, eentje uitkiezen, foto's maken voor Funda, hèt bord in de tuin zetten, het huis op orde brengen voor kijkers, het nog niet verkocht zijn... Onderwijl kijken we voorzichtig zelf uit naar een leuke woning 'buitenuit'(volgens mij een Frisisme), ook al hebben we goed afgesproken, dat we niet kopen, voordat we verkocht hebben. Spannend, echt spannend en leuk? Dat kan ik niet echt zeggen. We hebben al een paar keer op het punt gestaan om het bord weer uit de tuin te halen, aangezien de huizen die wij bekijken zo gigantisch veel achterstallig onderhoud hebben. daarbij vergeleken is ons huis een paradijs!

1 opmerking:

Irene zei

Hoi Erika, fijn dat je er weer bent. Ik heb zelf ook een tijdje op een laag pitje gestaan, nu komt het er af en toe weer van.
Sterkte met het huizengedoe, ik kan er over meepraten, we zijn een paar maanden geleden verhuisd. Wij hadden al een ander huis gekocht toen we het oude nog moesten verkopen! Help! Maar het was in een week verkocht, wat een opluchting...ik leef met je mee. Hou ons op de hoogte!