Totaal aantal pageviews

donderdag 8 november 2007

Proberen


't Is al weer lang geleden, maar dat komt omdat ik bang was voor mijn eigen blog, het klinkt misschien raar, maar toen ik 't een keertje las 'Blogangst', toen had ik meteen een gevoel van herkenning en voelde ik me ook niet meer (zo) schuldig.
Ik was al wel weer begonnen ben het Blog van mijn klas, dus nu nog deze stap. Maf is het wel eigenlijk, want ik moet niks, ik hoef niet te schrijven.

We hebben dus inmiddels een nieuwe auto, zo'n mooie knalrode als op de foto. Hij rijdt prima, tot nu toe heeft ie nog niks gemankeerd (afkloppen): heerlijk veel ruimte, weer lekker vijf deuren, een hoge instap, dus geen gekreun... Maar, ik mis onze andere nog steeds. 'k voel me wat bejaard in deze auto, 'k wil nog steeds doorschakelen naar de zes. Terwijl toen ik er laatst eentje voorbij zag rijden, dacht ik: "Goh wat een leuke auto."Daarna zag ik pas dat het een Note was! Niet gewend, maar verwend dus.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Erika, leuk dat je weer terug bent. Wat die blogangst betreft zou ik zeggen gewon doorzetten, al lijken we er allemaal wat last van te hebben. Gaat wel weer over.
Leuk autootje.