Totaal aantal pageviews

woensdag 21 februari 2007

Lang geleden

Deze foto is alweer bijna een maand geleden genomen, maar ik moet toch ergens weer de draad oppakken... Dit is een foto van onze verschijning op de Open dag van school. Wij zessen geven Bevo (beeldende vorming) en besloten als primaire en secundaire kleuren voor de dag te komen. Ik wilde wel geel, want ik had net een geel rokje gekocht (ik wilde de zomer een handje helpen) vergetende dat ik verder niks in die kleur had! Dus op zoek. Bij de Schoenenreus een stel gekocht voor 6 euro en geverfd (ik heb nog nooit zulke pijnlijke voeten gehad), vervolgens in de uitverkoop een coltrui. Tot slot afgemaakt met een bijpassend kopje, paraplu en zelfgemaakte ketting. Het was een groot succes, al zeg ik het zelf. Volgend jaar kunnen we nog wel een keertje, alleen wil ik dan graag oranje!

6 opmerkingen:

Hansie zei

wauw wat heerlijk dat al die kleuren! en wauw wat heerlijk dat je weer terug bent!!

ik heb overigens nog een aantal oranje spullen ...

Erika zei

Bewaren!

Anoniem zei

Erika, ben blij dat je er weer bent! Mooie foto van Eenigenburg. Als ik daar langs rij moet ik altijd even aan je denken.

Gonda zei

Via Gerards log zag ik dat je er weer bent. En hoe! Frisse lay-out hoor!
Hopelijk lezen we snel meer van je!

Erika zei

Wat leuk, jullie reacties! Ik had het niet meer gedacht, maar ik ben blij terug te zijn

Daniëla zei

Hey Erika,

Ik had het niet verwacht maar dit was een vrolijke verassing. Leuk dat je je Blog weer opgepakt hebt!

Wat een prachtig idee om als primaire en secundaire kleuren de nieuwe leerlingen te verwelkomen, mijn schildershanden gaan jeuken als ik deze foto zie ;)