Totaal aantal pageviews

vrijdag 24 november 2006

Daarom

Ik weet dat 'geen tijd hebben' onzin is, want het is een kwestie van tijd maken, dus geen excuses, maar ik krijg het momenteel niet voor elkaar om iets voor mezelf te doen. Ik ben elke avond met school bezig. Pyt heeft de laatste tijd veel vergaderingen op de avond en dan kan ik ongestoord (zonder dat hij op me foetert) aan het werk. Dat zorgt aan de enen kant voor verlichting, maar aan de andere kant voelt het als bordevol. Ik hoop dat hier verandering in komt, maar deze laatste weken van 2006 zie ik dat nog niet gebeuren. In de vakantie krijg ik het vast wat rustiger.

8 opmerkingen:

Irene zei

Probeer in ieder geval elke dag wel even aan jezelf te dénken! En niet teveel dingen plannen in de kerstvakantie, hoor!

Anoniem zei

wat een goede raad. neem je het ter harte of weet je t nog niet?!

Gonda zei

Is de rust al weer wat gekeerd? Nog even, en dan heb je een lange vakantie! (Goed voor een paar logjes, hoop ik ;-) )

Daniëla zei

Ik kijk bijna elke dag even....

het berichtje "daarom" ken ik bijna uit mijn hoofd.

Heb je al bijna vakantie?

Irene zei

Ik hoop dat het goed met je gaat. Omdat je al een tijdje niet meer blogt, haal ik je even van mijn linklijstje. Ik hoop dat je weer terugkomt! Groetjes van Ireen.

Hansie zei

zeg, tijd voor een verandering. of link door naar dat ander blog of ....

Hansie zei

moet ik helpen upgraden?

Erika zei

Is dat nodig dan? 'k zal er 'ns naar kijken...