Totaal aantal pageviews

maandag 26 november 2007

Ons nieuwe gezinslid
















We zijn net terug van ons eerste bezoek aan onzetoekomstige pup. Het is de witste pup, die erbij ligt. We hebben een reu gekozen, zoals we van plan waren en dat vele witte wordt nog zwart, zo hebben we ons laten voorlichten. Een prachtig gezicht was het, die zes kleine hondjes, 2,5 week oud, een week te vroeg geboren, net twee dagen de ogen en oren open, nog wat wankelend op de benen. In de kerstvakantie komt ie: Bonne!




4 opmerkingen:

Gonda zei

Een stabij!!!! Wat superleuk! Vroeger hadden we een stabij en later heb ik zelf een stabij genomen. Ook een die meer wit dan zwart was. Hij is nu 2 jaar dood. Wat een lieve beesten zijn het toch. En eigenwijs! Ik raad je aan heel consequent te zijn, maar dat moet je met elke hond.

Erika zei

Pyt zal op een puppycursus, ik hoop dat dat voldoende is, ik bedoel dat ik dan niet meer op zo'n cursus hoef...

Irene zei

Leuk, Erika!
Wij hebben een "halve" Stabij (andere helft Herder) en dat is een schat! Af en toe een ongeleid projectiel, maar het houdt je jong, zullen we maar zeggen.
Gefeliciteerd met de kleine!

Irene zei

Is 'ie er al?

Gelukkig Nieuwjaar!