Totaal aantal pageviews

maandag 26 februari 2007

'Grote' schoonmaak

Zo'n dag als vandaag (vakantie + regen + tandartsbezoek) is een uitgelezen dag om 'ns eindelijk de linnenkast onder handen te nemen, m'n bureau op te ruimen en de logeerkamer stofvrij te maken. 't is nu al half zes, en ik ben nog geen eens op de helft, dus of 't me gaat lukken is de vraag. Maar ja, ik kom ook telkens van alles tegen; twee oude fotoboeken en hup ik ben weer een half uur verder.
Nu dus een boekje van PLINT
'k Wilde meteen weer van alles bestellen. Het gedicht van Martin Bril heb ik op de deur van mijn eigen kamertje hangen. Ik lees het heel vaak. Vandaar dat ik nu weer niet bezig ben met m'n sopje, maar even reclame wilde maken tussendoor.

4 opmerkingen:

Irene zei

Hoi Erika,
door jouw reactie op m'n blog heb ik ontdekt dat je er weer bent! Da's fijn, ik ga je weer linken. Zelf heb ik het op het ogenblik een beetje druk, laatste kind uit huis, huis gekocht, moeten nu ons huis verkopen..dus druk, druk, druk. Niet in het minst in het hoofd!Inspiratie blijft nog even achterwege, hoewel ik wel een 'schrijfweekend'met mijn zus gepland heb over twee weken. Straks, als alles achter de rug is, ga ik weer aan de gang, zeker weten!
En nu: wat Plint betreft; ik ken het, heb er kussenslopen van. Heerlijk om op Willem Wilmink weg te dromen, dat kan ik je verzekeren.

Erika zei

Wat spannend een huis gekocht en je eigen nog niet verkocht. Wij willen nu jelmer 't huis uit is ook iets anders, meer buitenuit, liefst aan het water, maar ik durf niet eerst te kopen voordat 't eigen verkocht is. Jullie nieuwe huis, wanneer gaan jullie er in en blijven jullie in 't Westen?

Irene zei

Wij gaan beslist niet ver, om de hoek, om precies te zijn! Een groter huis, een bungalow met een reuzentuin en een mooie serre. We waren er altijd al verliefd op en nu het te koop kwam...tsja. Eerst je huis verkopen en dán kopen is de beste manier natuurlijk, maar we waren helemáál niet van plan om hier weg te gaan.Morgen gaat het op internet en ik hoop en duim dat mensen voor ons huidige huis zullen vallen.

Erika zei

Dan moet je wel in een fijne buurt wonen! Een bungalow is 't summum voor Pyt (mijn man), zelf heb ik liever iets met een trap en dat terwijl traplopen niet echt lekker is met mijn knieën.